3/29/2020

Zwycięskie prace w konkursie Craft O'Clock

Dzień dobry!

W ramach ogólnej i oddolnej akcji społecznej #siedzewdomu wiele grup na facebooku organizuje konkursy. Biorę udział w wyzwaniu na grupie "Craft O'Clock Inspiracje", gdzie codziennie przez najbliższe tygodnie publikowane są pokazy live i tutorialale. Oprócz dobrej zabawy można się dużo nauczyć i zainspirować.
Mam ogromną przyjemność pochwalić się wygraną w pierwszym tygodniu tego konkursu. Bardzo dziękuję za docenienie i gratuluję wszystkim laureatkom! 💖💛💜


Prace, które stworzyłam w ramach pokazów i wystawiłam do konkursu, prezentują się tak:
Romantyczna karteczka
Albumik harmonijkowy
Rozkładana kartka - okładka
Rozkładana kartka - wnętrze
Kartka typu pop-up - rozłożona
Kartka pop-up - złożona
I spakowana na płasko w kopertę :)
I na koniec romantyczny banerek ze ścinków :)
Dotarła do mnie ogromna paczka i jestem przytłoczona tymi wspaniałymi nagrodami! Sklep Craft O' Clock, Agateria Craft - dla kreatywnych, Daily Art - Polska, Alchemia Sztuki Z Karoliną Bukowską, Decoratorium, Akademia Rękodzieła Deco Hobby, Sklepik GOSI, Tekturkowo i ZieloneKoty.pl - to istne szaleństwo! Ledwo mi się na biurku zmieściło, żeby zdjęcie zrobić - jeszcze raz bardzo DZIĘKUJĘ! 💖💛💜



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Kalowanki , Blogger