3/24/2021

Ciepły powiew wiosny - wielkanocna kartka

Cześć!

Dziś przedstawiam Wam kartkę, której stworzenie przyszło mi wyjątkowo lekko i szybko. 

Samodzielnie wykonane akwarelowe tło daje dużo satysfakcji i gwarantuje niepowtarzalność :) Z resztek, po docięciu papieru do formatu kartki - wycięłam gałązki z tzw. kotkami  =^.^= Uwielbiam ten wykrojnik bazi, dodaje on wiosennym kompozycją wiele zwiewności. 

Baranka pokolorowałam markerami alkoholowymi, a mniejsze kwiaty wykonałam sama z własnoręcznie czerpanego papieru (kiedyś o nim tu wspominałam :). Całość osadzona na ażurowym tle z wykrojnika.



Praca zgłoszona na wyzwania:

W bingo wybrałam kolumnę: bazie-kartka-baranek.

Użyte materiały:
Farby akwarelowe: Prima Marketing Inc., Decadent Pies
Wykrojniki: Ideen mit Herz, Craft&You, Simon Says Stamp, Rosy Owl
Kwiaty: no name & handmade

16 komentarzy:

  1. Urocza kartka 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu u Filigranek 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca :) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodka karteczka :-) Dziękuję za wspólną zabawę z Paper Card, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) DT Inka-art

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna i słodka karteczka. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Paper Card 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Tło wyszło wspaniałe, iście wiosenne. Ten wykrojnik jest rzeczywiście super, też go mam. Świetna karteczka :)
    Dziękuję, że bawisz się z nami w wyzwaniu Paper Card – DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Super praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł na tło. Karteczka super. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Paper Card. DT Joanna-Gio

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodka kartka 😍 dziękuję za udział w filigrankowym wyzwaniu, DT Monika

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kalowanki , Blogger