2/25/2019

Moje sposoby na papierowe ścinki

1. Listki ze stempelków
   Zieleniny do kompozycji kwiatowych pod ręką u mnie zawsze mało dlatego, gdy mam czas to staram się zrobić sobie zapas, przy okazji wykorzystując te najbardziej niekształtne ścinki, jest to jednak dość czasochłonne.


2. Kokardki z dziurkacza do kopert
   Podłużne cienkie paski najlepiej wykorzystuje mi się do robienia kokardek, szybki i przyjemny sposób :) Można je też zużyć jako tło pod napisy czy papierowe wstążki i rurki do uzupełniania kartkowych kompozycji.



3. Małe kwadraciki do patchworkowych prac
   Z dziurkaczem idzie to bardzo sprawnie, ja jednak wolę wersję z przeszyciami z wykrojników - zajęcie dla wyjątkowo wytrwałych, ale efekt prześliczny!



 4. Papierowe kwiaty z dziurkaczy
   Tu również możemy wykorzystać te najbardziej niekształtne ścinki, jeżeli ktoś, tak jak ja, lubi kwiatuszkowe maluszki to wykorzystanie papieru może przybrać wręcz ekstremalny poziom ;)



Mimo wszystko nie potrafię uchronić się przed całym pudłem ścinków, które czekają na nowe projekty i pomysły. W tym hobby to jest raczej nieuniknione ;) Pozdrawiam serdecznie!



5 komentarzy:

  1. Super pomysły, szczególnie ten z kokardkami!!!! Mam ten dziurkacz i nie myślałam że z jego pomocą mogę wykonać takie cudeńka 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Super pomysły! A tyle tego pląta się po szafie, czas wiec na porzadki 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, szukam takich maleńkich kwiatuszków i nigdzie nie mogłam znaleźć, a widzę u Ciebie, że to dziurkacz! Czy mogłabyś mi powiedzieć, co to za firma? Czego szukać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zeszłym roku naszukałam się tak małego dziurkacza-kwiatuszka, w sumie to no-name. Miałam dwa, jeden zamówiłam na aliexpress i w czasie czekania na przesyłkę natknęłam się w biedronce na zestawy dziurkaczy, w których był identyczny, więc ten z ali sprzedałam, jest jeszcze dostępny: https://www.aliexpress.com/item/26-kind-1cm-DIY-Paper-Printing-Card-Cutter-Scrapbook-Shaper-small-Embossing-device-Hole-Punch-Kids/32744745808.html?spm=2114.13010708.0.0.3a994c4dPjZ6sf

      Usuń

Copyright © 2016 Kalowanki , Blogger