3/24/2020

Wyzwanie "Moje ja" w Alchemii Sztuki

Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami końcowym efektem mojej mixmediowej zabawy, którą zgłosiłam do wyzwania na facebookowej grupie "Alchemia sztuki z Karoliną Bukowską".



Szczegóły wyzwania: https://www.facebook.com/events/853799931806456/
Postawiłam odmienić oblicze maski w stylu afrykańskim. Głównym elementem jest dodany tekturowy księżyc, który ozdobiłam w stylu steampunk - głównie trybiki, ale z lekką domieszką elementów natury: kwiaty, liście, owady.

Tak prezentuje się całość:

A tu zbliżenia na kompozycje i detale:




Do wykonania pracy wykorzystałam odciski z lekkiej masy samoutwardzalnej, kilka metalowych elementów, czarnego gesso, pasty strukturalnej, pasty piaskowej, pasty pumeksowej, maski, farb akrylowych, kleju i płatków do złoceń, całość wykończyłam metalicznymi woskami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Kalowanki , Blogger