11/01/2020

Ślubna kartka w kształcie taga

Przedstawiam Wam spontanicznie zrobioną kartkę na ślub. Niezbyt typowy kształt, czyli tag, a bardziej po naszemu - zawieszka. Postawiłam na kompozycję (prawie) centralną z kontrastowym stempelkiem, który podkreśliłam embossingiem na gorąco i pocieniowałam tuszami. Całość dopełniły własnoręcznie robione kwiaty, sizal, koronka, listki i gałązki. Tak przygotowany stempelek od dawna zalegał mi w szufladzie i czekał, aż zrealizuję myśl o lekkiej, romantycznej pracy, której nada wyrazistości.



Nieco trudności przysporzyło mi wnętrze, ostatnio bardzo lubię umieszczać w środku białe kartki montowane za pomocą dziurkacza robiącego nacięcia na zdjęcia. Tu, za względu na ścięte rogi, ciężko byłoby użyć dziurkacza narożnego. Z pomocą przyszedł dziurkacz robiący nacięcia do zamykania kopert, sprawdził się idealnie.



Pracę zgłaszam na wyzwanie "T jak tag" w Kartkowym ABC.


Papiery: Craft O'Clock - Hello Beauty
Stempel: noname
Tusze: Distress Ink
Puder do embossingu: Ranger
Tusz do embossingu: Nuvo
Wykrojnik gałązka: Fantasy Dies
Wykrojnik jarzębina: Craft&You
Wykrojnik listki: Craft&You
Eyelets: WRMK
Kwiaty: handmade
Dziurkacz: WRMK - Envelope Notcher

Pozdrawiam serdecznie!


2 komentarze:

Copyright © 2016 Kalowanki , Blogger