10/30/2020

Kartka o jesiennej nostalgii za minionym latem

Dzisiaj chcę podzielić się z Wami kolejną kartką, stworzoną tak po prostu, z potrzeby serca. Napływ jesiennej nostalgii po minionym lecie wyzwolił pokłady weny.


Romantyczny wypad rowerem na łono natury w pełni lata? Jeszcze jak! Chciałam stworzyć mniej typowy klimat, gdzie czuje się ten popołudniowy żar i zapach żniw z oddali. Gdy za oknem szaruga, fajnie przenieść się myślami do przyjemniejszej pogody .
Długo dobierałam kwiaty, bo nie myślałam iść w kolejną kompozycję kolor + biel, chciałam dodać coś czerwonego - nie jest to dla mnie łatwy kolor i się ciut przy tym namęczyłam, ale chyba mi się udało i całość się zgrała?


W pracy posłużyłam się mapką na październikowe wyzwanie w DIY zrób to sam, którą sobie obróciłam.

Praca zgłoszona na wyzwania:

 



Papiery: Craft O'Clock - Summer charm
Kwiaty: W.O.C., handmade
Wykrojnik serwetka: noname
Wykrojnik rower: Xcut
Wykrojniki listki: Craft&You

Trzymajcie się ciepło!

6 komentarzy:

  1. Super kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu MAPKI. Pozdrawiam, DT DIY Kwiatkosia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna karteczka.Dziękuję zs udział w mapkowym wyzwaniu.DT DIY Margaretka Papierowa

    OdpowiedzUsuń
  3. beautiful card and perfect take on ur map challenge. Thank you for joining us at DIY blog. DT-Shylaa

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kalowanki , Blogger