6/07/2022

Tutorial: nowe oblicze talerza Hultet z IKEA

Cześć!

Tym razem postanowiłam przerobić bambusowy talerz z Ikea na romantyczną paterę. Zapraszam!


Na początek oklej talerz wyciskami z masy samoutwardzalnej, najlepiej na mokro i przy pomocy heavy body gel.

Po wyschnięciu zagessuj całość na biało.

Teraz czas na papier ryżowy, wybrane wzory “pomaluj” po obrysie wodą przy pomocy małego pędzelka i delikatnie wydrzyj lub po prostu dokładnie wytnij nożyczkami.

Wydzieranki przyklej za pomocą kleju do decoupage’u i zabezpiecz odpowiednim lakierem.

Przy pomocy nieregularnej gąbeczki i białej farby zblenduj wzory z tłem, ja użyłam farby pękającej dla dodatkowego efektu.

Do całej kompozycji możesz dodać akcenty w postaci półperełek, które najlepiej przykleić na heavy body gel.

Farbę lub fluid akrylowy w wybranym kolorze rozwodnij i za pomocą miękkiego pędzla i wody w atomizerze rozprowadź po odlewach i między papierowymi wzorami. Nadmiar możesz ściągnąć papierowym ręcznikiem lub po wyschnięciu poprawić za pomocą białego gesso.

Patera gotowa, całość po wyschnięciu nie powinna reagować z wodą, ale chętne osoby mogą dodatkowo zabezpieczyć ją lakierem lub przezroczystym woskiem.


Papiery Craft O'Clock, z których korzystałam:

Papier Ryżowy CC-MM-RYZ-16

Papiery ryżowy CC-MM-RYZ-14

Mam nadzieję, że moja propozycja przypadnie Wam do gustu.

Pozdrawiam ciepło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Kalowanki , Blogger