7/18/2022

Monochromatyczny exploding box w magicznych klimatach

Cześć!

Przychodzę do Was z prezentacją pracy, która dała mi dużo radochy podczas tworzenia. Inspiracją dla tego projektu było lipcowe wyzwanie na blogu "Tworzę w jednym kolorze".  

Głowiłam się nad doborem papierów, żeby wszystko się zamknęło w kolorze granatowym. Potem dorzucałam co rusz nowe elementy, to kuleczki, to kwiatki, a gdzieniegdzie jeszcze półperełki, dodawałam kolejne media i w końcu powstało pudełko, z którego jestem bardzo zadowolona :) W środku umieściłam to, co najbardziej lubię robić, czyli mini albumik. Jak Wam się podoba?









Pracę zgłaszam do wyzwania:


Wykorzystałam: 
Papiery Craft O'Clock - Wings of freedom
Papiery Stamperia - Cosmos
Elementy do wycinania Craft O'Clock - Ominous marshes



6 komentarzy:

  1. Pracochłonne i piękne wykonanie. Życzę powodzenia w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaa...to ja nawet nie startuję!PIęknie!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję! Daj spokój z tym niestartowaniem, Ty tworzysz takie niesamowite rzeczy, że sama często takie myśli :D

      Usuń
  3. O rany, zjawiskowy projekt. Albumik skradł moje serce 💜
    Dziękuję za zgłoszenie i życzę powodzenia - AgnieszKa (Akami Handmade) DT TwJK

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kalowanki , Blogger