10/20/2020

Kartka w szarościach dla dziewczynki

Hej!

Dzisiaj prosta i szybka kartka dla dziecka w szaro-różowej kolorystyce. Czasami niewiele trzeba, by stworzyć coś ładnego. Tu postawiłam na klasyczną wręcz kompozycję - serwetka, stempelek, trzy kwiatki - i cały przepis na elegancką karteczkę gotowy.

Obrazek pokolorowałam sama, markerami alkoholowymi - polecam fanom kolorowanek dla dorosłych, to na prawdę świetna zabawa. Gorzej było z wycięciem serwetki, moja maszynka wymaga już doregulowania, nawet nie liczyłam, ile razy musiałam przeciągnąć kanapkę, żeby w końcu ładnie się wszystko wycięło, ale wzór świetny więc warto się pomęczyć ;)



Praca zgłoszona na wyzwanie "October rain" w Paper Heaven, "Wyzwanie #63 - Praca z mapką" w Filigrankach oraz "Wyzwanie #3 - Kartka" w Paper Card.


Papier: Craft sensations, Craft O'Clock
Wykrojniki: Prima Marketing, Craft&You
Stempelek: Craft sensations
Tekturka: Skrapiniec
Kwiatki: handmade
Kropelki w płynie: Nuvo
Markery: DecoTimes
Tusz: Memento
Tusz do embossingu: VersaMark
Puder do embossingu: Nellie's choice

Trzymajcie się ciepło!


7 komentarzy:

  1. Bardzo ładna praca🙂 dziękujemy za udział w wyzwaniu październikowym Paper heaven.💙

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek, pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak słodko.
    Dziękuję, że bawisz się z nami w wyzwaniu Paper Card - DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza kartka - dziękujemy, za zgłoszenie jej na Filigrankowe wyzwanie - pozdrawiam Ania -Dusza z papieru - DT Filigranki

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kalowanki , Blogger